JES Marketing Onderzoek BV is een flexibel, veelzijdig en efficiënt marktonderzoekbureau dat in 1990 mede is opgericht door de huidige directeur, drs. Saskia Brons. Zij studeerde bedrijfseconomie aan de VU in Amsterdam – afgestudeerd op het onderwerp strategische planning bij De Bijenkorf- en heeft onder meer marketingervaring opgedaan bij FHV/BBDO. Zij geeft meer dan 20 jaar leiding aan het marktonderzoekbureau, waarbij ze een brede ervaring heeft opgedaan en grote kennis heeft ontwikkeld van de vele facetten van het marktonderzoek.

 

Marktonderzoek van alle markten thuis

JES is een full service marktonderzoekbureau, dat thuis is in elke onderzoeksdiscipline. Dat betekent dat u ons kunt inschakelen voor zowel kwalitatief als kwantitatief onderzoek. Of het nu gaat om het leiden van een groepsdiscussie, een telefonische onderzoek, een internetenquête of mystery shopping (SHOPCONTROL®).

 

Efficiënt en betaalbaar

Onze vragenlijsten zijn niet langer dan noodzakelijk en zeer doelgericht. De steekproeven die wij houden zijn representatief en betrouwbaar. De rapporten die u van ons ontvangt zijn concreet en helder. Kortom JES Marketing Onderzoek garandeert u goed en betaalbaar onderzoek. Overzichtelijk en duidelijk gepresenteerd zodat u met onze rapportages direct aan de slag kunt.

 

Eigen callcenter en onderzoekruimte met one-way screen

JES Marketing Onderzoek beschikt over een eigen callcenter met 20 geautomatiseerde belunits. Onze circa 75 enquêteurs hebben gemiddeld een hbo-opleidingsniveau en zijn getraind en ervaren in het voeren van vraaggesprekken en het benaderen van respondenten. Zij worden ingezet voor zowel telefonisch als face-to-face onderzoek.

Op ons kantoor in Arnhem is een ruimte voor kwalitatief onderzoek, waarbij zo nodig gebruik kan worden gemaakt van een one-way screen voor observaties.Deze ruimte is ook te huur. Er is ruimte voor vergaderingen, groepsdiscussies en interviews. Deze ruimte is geschikt voor max 8 personen.

profiel JES Marketing Onderzoek Saskia Brons